Galleri

söndag 7 juni 2009

Nya kort

Jaha, då var det Söndag. Dags att arbeta imorgon, hoppas jag! Anton kan nog gå till förskolan imorgon. Han har varit hemma över en vecka för vattenkoppor. Han börjar bli rastlös!!

Detta kortet ska min svägerska få när hon fyller år. Jag har färglagt Tingtura stämpeln med promakers. Jag har använt mina favorit papper(just nu).

Detta kortet ska min kompis dotter få när hon fyller 4 år. På det röda pappret har jag stämplat en swirl bakom Tilda. Det är rätt fräckt med rött och rosa papper. Jag har stansat ut Mathilda i grönt papper för att ta upp lite av det gröna från mönster pappret. På blomman har jag använt glitterlim för att få lite liv i den.

Detta är en utmaning från Sofie. När vi sitter och pysslar brukar vi ge varandra utmaningar. Till detta kort fick jag använda mig av Inkido papper och stämpel från dem. Inga färdiga blommor så jag stansade ut en blomma och satte en halvpärla i mitten. Kortet kan man ge till någon när som helst eftersom det inte står grattis på det.


1 kommentar:

Sofie sa...

Kortet till Mari blev bara så läckert! De andra är också härliga, men de har jag ju sett innan :-)
Kram Sofie