Galleri

söndag 14 juni 2009

Helgens enda kort!!

Detta kort gjorde jag i Lördags. Jag fick en beställning, vilket jag är tacksam för. Då får jag lite pysseltid.
Pappret är mitt senaste inköp från stämpelgården där jag även passade på att handla blom- stansar. Igelkotten tycker jag är söt och passar bra till någon som har fått barn.
Jaha då var det söndag kväll.. Nu börjar jag räkna ner till semester fast jag har 1 1/2 vecka kvar att arbeta. Nu är det dags att gå och lägga barnen (pust), vilket kommer att innebära lite konflikter innan de väl ligger i sängen!! Ha en fortsatt trevlig söndags kväll.

2 kommentarer:

Sofie sa...

Superläckert!!! Det mönstrade pappret är väldigt härligt. Hoppas beställaren blev nöjd :-)
Kram Sofie

Sofie sa...

Glömde ju säg att du har något i min blogg att hämta :-)