Galleri

söndag 5 april 2009

Pysselträff

Satt och pysslade tillsammans med Sofie, Pernilla, Ulrika och Ann-Louise. Två kort hann jag med att göra. Min dotter skulle på kalas så då måste hon ha kort med sig så klart.

Detta kort skulle hon ge Albin som fyllde 7 år. Stämpeln kommer från pysselmyran. Den har jag färglagt med promakers.

Detta kort skulle hon ge till Ellen som fyllde 7år. Stämpeln är ett lån från Sofie. Hon har köpt den från Tingtura. Jag har färglagt tjejen med promakers. Bokstäverna har jag stansat ut.
Senare i veckan kommer jag att lägga ut två kort där jag har använt mig av papper från Inkido.

Ha en skön vecka.

1 kommentar:

Sofie sa...

Jättesnygga kort! Är väldigt förtjust i det rosa kortet, tycker papperna är helt underbara. Hoppas Albin och Ellen blev glada för sina kort. Ha det bra!