Galleri

torsdag 23 april 2009

Z-kort

Vad det är kul och skönt att sluta tidigt från sitt arbete, när man ska hämta en arg dotter!!! Gud vad man skäms när ens dotter går och skriker både det ena och det andra till en. Folk dem tittar!! Nog om detta problem. Nu till något roligare. Här ett kort som jag gjorde i Månadags. Det var lite jobb med det. Jag passade på att ta fotot utomhus.

Tilda sitter på bänken. Det är första gången jag provar med att sätta Tilda på något. Jag blev faktiskt väldigt nöjd med min insats.

I cirkeln tänkte jag att man kan skriva något trevligt.

På sidan satte jag denna födelsedagsstämpeln. Som jag har embossat i koppar. Jag har använt många halvpärlor för att dekorera kortet med.


1 kommentar:

Sofie sa...

Härligt Z-kort! Tycker mycket om färgerna du har använt dig av. Ser fram emot vår lila utflykt imorgon :-) Och så får du titta in i min blogg för där finns något till dig. Kram Sofie