Galleri

söndag 29 mars 2009

Helgens kort..

Efter jobbet i Fredags så åkte jag, Sofie och Anti till stämpelgården. Där köpte jag papper och nya promakers. Vi var där ett par timmar när jag kom hem skulle jag göra ett kort till min morbror som fyllde år. Han spelar golf så vad passar bättre då med ett golfkort. Kortet skulle vara klart till klockan nio på morgonen. Jag kände att jag var stressad och trött efter dagens äventyr men jag blev rätt så nöjd med kortet ändå.
Så här blev det kortet:


Detta kortet ska min mans systerson få. Som vanligt hade jag ont om tid till att göra kort. Jag förstår inte vad all tid tar vägen!! Kortet blev lite ljust när jag tog fotot men solens härliga strålar kom in genom fönstret.
Inuti kortet har jag gjort en ficka som man kan lägga pengar i.

Nu ska jag gå och lägga två trötta barn.
Tack för titten och ha en trevlig vecka.


1 kommentar:

Sofie sa...

Tycker verkligen att du ska vara nöjd med golfkortet, det är mycket snyggt och stilfullt. Kortet till din mans systerson är också snyggt. Kram Sofie