Galleri

tisdag 24 mars 2009

Skön avkoppling med pyssel..

Efter en helg med konflikter med barnen, så är det rätt skönt att sätta sig och pyssla. Så klart har jag gjort två grattis kort.
Tårtan har jag lånat från Sofie. Jordgubbarna har jag färglagt med röd akvarellpenna. Inspirationen till kortets utseende tror jag kommer från pysselmyran.

Igelkotten har färglagt med promakers. Knappar är ett roligt sätt att dekorera med. Jag har även fastnat för de små rosorna som jag gärna dekorerar mina kort med.
Tack för titten!! Skriv gärna en kommentar.
Ha en skön Tisdag.

2 kommentarer:

Sofie sa...

Jättesnygga kort! Du har hunnit pyssla riktigt mycket den senaste tiden ser jag :-) Håller med dig om att knappar är roligt att dekorera med. Kram Sofie

Lene sa...

Hej Carina!

Va kul att du tittade in hos mig och du är mycket välkommen tillbaka!
Det är några jättefina kort du har gjort, finns allt lite nytt här. Det är kul att titta in hos andra och hitta nya lösningar när man gör kort!
Ha en bra dag i morgon!
Kram lene