Galleri

torsdag 29 januari 2009

Pysselträff

Pysselkväll tillsammans med Sofie och Pernilla. Det var längesen vi satt och pysslade tillsammans. Jag gjorde de två översta korten igår kväll. Jag hade en ide på ett kort igår som jag inte hann att göra, så jag var tvungen att göra ett kort i morse (kort nummer 3). Jag är hemma för att Anton är sjuk.

Grattis har jag stansat ut från Sofies revolution. Satte små streck på bokstäverna för dekorations skull. Flickan kommer från panduro hobby. Den har jag givetvis färglagt med akvarellpennor.
Gratulationskort med tags. Igelkottarna kommer från Sofie.

På tagsen har jag stämplat swirlar med brun stämpeldyna och sen dragit med brun fluid chalk för att få en gammal känsla. Grattis har jag embossat med silver. Detta tips fick jag från Sofie.


Kortet ska skickas till Finland. Onnea betyder grattis på finska. Onnea har jag stämplat med royal blue och sen embossat med hologram.



Inga kommentarer: