Galleri

tisdag 9 december 2008

Smått och gott

Äntligen har jag fått en ny layout på min blogg. Bättre sent än aldrig...

Jag fick inspirationen från kort i fokus till dessa mappkort. Det är kul att ge bort julklappspengar i vackra kort. De var ganska enkla att göra. Tomten har jag fått låna av Sofie. Pappret kommer från inkido.


Julgranskulan har jag fått ut stansat från Sofies revolution. På julgranskulan har jag stämplat snöflingor.





Detta julkortet har jag fått inspiration från Sofie. Jag har fått låna hennes inkido stämpel.




Fler julklappsetiketter..

Jag önskar alla en god jul. Nu ska vi åka på semester (åka skidor).
Jag återkommer med fler kort efter jul.
Tack för titten.





1 kommentar:

Sofie sa...

Gott Nytt År!
Har ett paket liggande här med lite nya stämplar till oss! Jag har också hittat en ny butik i Hörby http://www.scrapnet.se/ den verkar ha ganska mycket...
Ska vi försöka hitta en dag att träffas snart?