Galleri

tisdag 28 oktober 2008

Runt dopkort och ett grattiskort



Jag har blivit inspirerad av att göra ett runt kort. Ett rosa dopkort. Kan det vara till en flicka eller? Jag har embossat "På dopdagen med silver". Nalle stämpeln har jag köpt på pysselmyran, jag har färglagt stämpeln med akvarellpennor.
Grattiskortet blev jag inte riktigt nöjd med. Men så blir det när man ska snabbt göra ett kort och man har barnen runt omkring sig. Jag har embossat "grattistexten" i koppar. Hunden den har jag också färgalagt med akvarellpennor.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint dopkort, sidan har du ocksä piffat till snyggt/Lena

Sofie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sofie sa...

Ser att du är i full gång med din öljettsättare :-) Bägge korten är jättefinna. Hoppas du har sett att jag mailade dig om hur jag gjort min bakgrund mm
(Tog bort min förra kommentar för den blev helt tokig)