Galleri

onsdag 14 maj 2008

Pysselkväll!




Det är alltid kul att träffa pysselgänget. Men det var segt för mig att komma igång. Jag lyckades till slut att göra tre kort. Tack för en trevlig kväll.
Första kortet har jag gjort till min systerson som fyller 9 år. Bi:et har jag lånat av Ulrika och grattis stämpeln har jag lånat av Jenny.
Kort nr. 2. Wilma (pippi) stämpeln har jag embossat med guld. Stämpeln är köpt från kortmakaren. Grattis stämpeln har jag lånat av Pernilla eller Ulrika eller vems det nu är???
Detta kort ska min dotter få ge bort när hon ska gå på barnkalas.
Kort nr. 3 Härligt men enkelt semesterkort. Bi:et har jag köpt på kortmakaren. Fiskarna kommer från Pema.

2 kommentarer:

Anonym sa...

bra jobbat carina det blev fina kort detta är LENA på västerbo

Sofie sa...

Dina kort blev jättefina!!! Jag är speciellt förtjust i kortet med Wilma.